Gyakori kérdések (FAQ)

 Kik vagyunk?

Fiatal emberek csapata vagyunk, akiknek örömöt szerez az egészséges életmód, érdeklődnek az alternatív étkezési lehetőségek, tálalás, egészségről való gondoskodás iránt. Arról, mi minden érdekel minket, többet tudhat meg blogunkon vagy iratkozzon fel hírlevelünkre /link/. Minden termék raktáron van, elkészítve az Ön számára. Amennyiben valami felkeltette az érdeklődését, írjon nekünk itt.

Mi legyen a rossz termékkel?

Az esetben, hogy a termék nem tetszik vagy sérült, lépjen velünk kapcsolatba a patrik@herbatica.hu címen. Rögtön ajánlunk megoldást.
Az Ön elégedettsége az első helyen áll.

Hogyan küldjük a terméket?

A terméket a DPD és a Magyar postán keresztül küldjük. Folyamatosan tájékoztatjuk a szállítmány állapotát illetően - szállítóink előre értesítik Önt a kiszállításról. Az áru Önhöz való kiszállításának ára 1599 forint.

Mikor érkezik meg az áru Önhöz?

Minden megrendelést azonnal intézünk, így az áru 48 órán belül Önnél lehet.

Hogyan fizetheti ki a megrendelést?

Fizethet online kártyával a GoPay fizetőkapun keresztül vagy uánvétellel a Trans-O-Flex futárának (ára: 350 forint).

Mikor lesz a kiárusított termék újra raktáron?

Folyamatosan rendeljük és pótoljuk az árut Önök részére, amennyiben valami elfogy, rendszerint megrendeljük és a tétel 5-8 napon belül újra elérhető.