FAQ

1. Szeretném személyesen megvásárolni a termékeket, van üzletük, ahol meglátogathatom Önöket?

Pőstyénben megtalálja boltunk az orosz gyógyászat és kozmetikumok kínálatával. A bolt címe: Wintero...

2. Üzleti ajánlata van számunkra?

Ha üzleti ajánlata, fejlesztési javaslata van számunkra, el tudja képzelni a közös fejlődést, vagy n...

3. Nem tudja érvényesíteni a kedvezménykupont?

Gyakran szembesülünk azzal, hogy vásárlóinknak nem sikerül érvényesíteni a kedvezménykuponokat. ...

4. Lelkesítően hat rád a Herbatica márka, és szeretnél részesévé válni?

Felkeltette az érdeklődésedet a világnézetünk? Egyforma a prioritásunk és úgy gondolod, segítségünkr...

5. Szeretné tudni, mikor lesz ismét elérhető az a termék, amely pillanatnyilag nincs készleten? (készletfigyelő)

Időnként gondjaink adódnak a termékek elérhetőségével, Oroszország azért mégiscsak messzebb van, min...

6. Szeretne a Herbatica affiliate partnere lenni?

Együttműködésünket az affiliate partnereinkkel jelenleg a Dognet biztosítja. Regisztráljon náluk és ...

7. A fogyasztói jelzés magyarázata a gyártó termékein: EUROBIO LAB

A fogyasztói jelzés magyarázata a gyártó termékein: EUROBIO LAB: Batch number NEW...

8. Szeretne tájékoztatást kapni, ha a termékek, melyek jelenleg nincsenek raktáron ismét raktáron lesznek?

Néha problémánk van a termékek elérhetőségével, mivel Oroszország messzebb van, mint gondolná, és a ...

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés